poniedziałek, 28 października 2013

POCZĄTKI ZAWSZE NAJTRUDNIEJSZE


Blog ten ma za zadanie opublikowanie przykładów rzemiosła które wyszło spod moich rąk.
Od lat zajmuje się obróbką drewna, szyciem i tłoczeniem w skórze, nie obca jest mi również obróbka metalu. Czasem gdy mam nastrój poszaleję z dłutami do linorytu.
Blog ten będzie również dokumentował postępy jakie poczyniłem w kolejnych dziedzinach rzemiosła.  

Z wykształcenia jestem historykiem, rzemiosło i sztuka to dla mnie zajęcia hobbystyczne.
Moje prace należy więc traktować w zakresie amatorskim. 
Kto wie może w przyszłości uda się na tyle podszkolić technikę aby otworzyć jakąś własną pracownię, właśnie pod szyldem PRUS PROJEKT.

Na chwilę obecną jednak zapraszam do śledzenia bloga
pozdrawiam Matheus

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz